Som lærer i specialundervisningen kan de nye bestemmelser godt undre mig lidt. I bestemmelserne skal man nu lægge specialundervisning uden for skoletiden. Det betyder, at de eleverne som har et anstrengt forhold til skolen skal blive på skolen endnu længere tid. Jeg ved ikke om det kommer til at virke. Måske når eleverne er små, men jeg tvivler på at man får en 7. klasses elev med mange nederlag i rygsækken til at blive længere i skole.
Kalender
maj 2025 m ti o to f l s « dec 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Søg og du skal finde
Mød mig på Facebook
Flickr
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from Pegefingeren. Make your own badge here.Kommentarer
- Louise, Søren, Frederik B. og Monika til Mobning i folkeskolen
- Adi, Norahs og Kirederf til Mobning i folkeskolen
- Vanessa, Ida Marie og Iben til Mobning i folkeskolen
- Vanessa, Emilie, Kristoffer og Jakob til Mobning i folkeskolen
- Jeppe, Morten og Alexander til Mobning i folkeskolen
Arkiv
Links & Blogs
Tags
2008 2009 billeder Bøger Danmark Dansk Folkeparti demokrati Den danske folkeskole død elever fantastisk filmen flickr folkeskolen Foto frihed frygt gigt hygge jul kommunikation København Letland leukæmi Livet mennesker Musik nytår næstved zoo Nørrebro opmærksomhed Pearl Jam Politik positiv Roskilde Festival Roskilde Festival 2008 sjov smerter sorg sygdom tanker tiger venner venskab ytringsfrihed
Hej Morten!
Dejligt at læse de ting du skriver. Kunne du ikke skrive en lidt længere ting om dine betraktninger om “de skæve” eller anderledes børn i folkeskolen. Jeg vil gerne bringe det på min side http://www.akt4u.webbyen.dk
Hilsen
Kai
Hej…
Jeg kan da prøve at skrive noget mere. Det er jo bare lidt løse tanker jeg skriver på pegefingeren.dk.
Forstår godt dine tanker, og er helt enig. De børn der har det svært, vil, efter min mening, kun få det hårdere ved at skulle sidde på skolen i længere tid, når deres kammerater går hjem. På den måde risikerer det at det skader dem endnu mere rent socialt også…